Termeni și condiții generale
Utilizarea magazinului web Stirrer Beak operat de Fair-Trade Dental Ltd
Cu toate T & C tldr, am punctat cele mai importante informații aici la început:
|
Aceste Condiții Generale (denumite în continuare „CG”) conțin drepturile și obligațiile Fair-Trade Dental Kft, operatorul magazinului online Keverocsor.hu (denumit în continuare „Vânzător”) și ale Clientului (denumit în continuare „Client”) care utilizează serviciile comerciale, precum și termenii și condițiile de utilizare a magazinului online, după cum urmează:
Adresa magazinului online este: www.keverocsor.hu
DETALII ALE UTILIZATORULUI SITE-ULUI
Numele companiei: Fair-Trade Dental Ltd.
Sediul operatorului. Adresa punctului de cumpărare: 1089 Budapest, Orczy út 41.
Ora de funcționare: luni-vineri: 9:00-15:00
Tribunalul de înregistrare: Tribunalul Societăților din cadrul Tribunalului Metropolitan
Număr de înregistrare a societății: 01-09-344508, Număr de identificare fiscală:
Reprezentant: Dr. Tibor Handa, Managing Director
Tel: 06-1-792-7332 (9:00-15:00, tarif standard)
Homepage: www.keverocsor.hu
Adresa de e-mail: info@keverocsor.hu
Număr de înregistrare: NAIH-63924/2013
Denumirea furnizorului de servicii: ShopRenter.hu Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Locul de activitate: 4028 Debrecen, Kassai út 129.
Adresa de e-mail a furnizorului de servicii de stocare: info@shoprenter.hu
Client service contact: +36313111048
1. Informații generale
Acceptarea termenilor și condițiilor generale
În momentul înregistrării sau al efectuării unei achiziții (în ambele cazuri), clientul, dacă dorește să utilizeze serviciile magazinului online, este obligat să accepte termenii și condițiile prezentelor TCG, ceea ce poate face prin selectarea casetei de selectare din formular. Odată cu acceptarea termenilor și condițiilor din TCG, se încheie un contract în temeiul prezentelor TCG între furnizorul de servicii și utilizatorul (cumpărătorul) magazinului online (vânzătorul).
Dacă utilizatorul nu acceptă termenii și condițiile din TCG, acesta nu poate utiliza serviciile magazinului online. El/ea nu se poate înregistra sau plasa o comandă.
Contract de vânzare
- Dacă utilizatorul (cumpărătorul) plasează o comandă pe paginile magazinului online și furnizorul de servicii (vânzătorul) confirmă comanda prin e-mail, se încheie un contract de vânzare între cumpărător și vânzător. (Dacă e-mailul care confirmă primirea comenzii nu este primit de Cumpărător în termen de 48 de ore, Cumpărătorul este scutit de obligația de a face o ofertă, nu este obligat să cumpere produsul comandat sau să utilizeze serviciul.)
- Utilizatorul acceptă faptul că contractul încheiat în acest mod va fi considerat a fi încheiat în scris și va fi guvernat de legea Ungariei. Dispozițiile prezentelor CGC se aplică contractului.
- Contractul este încheiat în limba maghiară, care este stocată automat în formă electronică de către magazinul online. Acesta este accesibil utilizatorului după autentificarea în magazinul online. Acesta poate citi, salva sau tipări conținutul său.
-
Facturile electronice sunt emise și trebuie păstrate în format electronic. Prin urmare, facturile noastre sunt întotdeauna disponibile în contul dumneavoastră Invoice.com, de unde pot fi descărcate și transportate în orice moment. Noi putem corecta facturile noastre numai până la sfârșitul lunii următoare de la data plății.
Caracteristicile esențiale ale produsului
Caracteristicile esențiale ale produsului pot fi vizualizate pe paginile de prezentare a produsului sau pot fi încercate la punctul nostru de acceptare și la expoziții la standul Mixing Beak.
Termeni de cumpărare
Townshopul nostru web se adresează în primul rând utilizatorilor finali (dentiști, igieniști dentari, tehnicieni dentari etc.)! Dacă sunteți un comerciant cu amănuntul (revânzător) de produse dentare, vă rugăm să vă înregistrați în magazinul nostru online și să ne contactați pentru reduceri. Înregistrarea și comenzile din partea altor persoane (juridice) pot fi refuzate de operator! Comenzile cu taxă sau livrarea personală vor fi reținute timp de 5 zile lucrătoare. Dacă nu se efectuează nicio tranzacție, comanda va fi anulată!
Valoare minimă a comenzii: 5. 000.
Prețul nostru de listă pentru produsele noastre prezentate este mai jos sau în dreapta imaginii, inclusiv TVA de 27%! Pentru a identifica produsul, vă rugăm să consultați denumirea produsului, imaginea și numărul articolului. Puteți judeca disponibilitatea și posibilitatea de cumpărare prin starea stocului. Dacă achiziționați un produs discontinuu, dar acesta nu este disponibil, din păcate nu poate fi adăugat în coș (nu va fi comandat în viitor). Pentru reducerile noastre la prețurile de listă, consultați Reduceri meniu.
Mai multe informații despre reduceri: keverocsor.hu/discounts
2. Pași pentru procesul de înregistrare a comenzii
Etape pentru înregistrarea unei comenzi
Procesul de înregistrare
Cumpărarea în magazinul online necesită înregistrare. Utilizatorul (Cumpărătorul) trebuie să furnizeze următoarele date: adresa de e-mail, numele, numărul de telefon, adresa de facturare și, dacă este diferită, adresa de livrare, precum și o parolă. Utilizatorul (Cumpărătorul) va fi informat cu privire la înregistrarea reușită prin e-mail și pe site-ul web. Utilizatorul (Cumpărătorul) poate solicita ștergerea înregistrării sale prin e-mail de la furnizorul de servicii (Vânzătorul), caz în care va trebui să se înregistreze din nou pentru o nouă achiziție.
Utilizatorul (Cumpărătorul) este responsabil pentru păstrarea confidențialității datelor de acces. Utilizatorul (Cumpărătorul) este responsabil pentru actualizarea datelor sale și este obligat să notifice Furnizorul de servicii (Vânzătorul) în cazul în care constată că datele sale au fost utilizate în mod abuziv de către o terță parte. În cazul unei parole uitate, o nouă parolă poate fi solicitată pe site la adresa de e-mail înregistrată. Dacă utilizatorul (cumpărătorul) s-a înregistrat anterior pe site, procesul de comandă poate fi continuat prin introducerea adresei sale de e-mail și a parolei.
Selectarea produsului, utilizarea coșului de cumpărături, plasarea comenzii
Cumpărătorul are posibilitatea de a alege și de a comanda produse din magazin. Clientul poate face clic pe produsul selectat pentru a vizualiza o descriere mai detaliată a acestuia. Dacă dorește să achiziționeze un produs, acesta îl poate adăuga într-un coș de cumpărături virtual făcând clic pe butonul „Adăugare în coș”. Făcând clic pe butonul „Vizualizare” al coșului de cumpărături, clientul poate vedea produsele adăugate la coșul de cumpărături, valoarea totală a facturii și costurile de livrare. Aici puteți verifica corectitudinea comenzii, în special prețurile și cantitățile, pe care le puteți modifica sau corecta după caz. Coșul de cumpărături va calcula automat valoarea totală a comenzii dumneavoastră.
Submiteți comanda
Dacă sunteți mulțumit de cantitatea produselor din coșul dvs. de cumpărături, ați verificat suma totală și, dacă v-ați decis să le achiziționați, pur și simplu faceți clic pe butonul „Checkout”.
Dacă ați mai făcut cumpărături în magazinul nostru, vă rugăm să introduceți adresa de e-mail și parola furnizate la înregistrarea anterioară. Dacă doriți să vă înregistrați ca un client nou, introduceți datele dvs. de cumpărături, care vor fi stocate de sistem și va trebui să vă conectați doar data viitoare când faceți cumpărături.
În continuare, alegeți metoda de livrare (curier, livrare colet sau ridicare personală) și metoda de plată (ramburs, card de credit, transfer bancar, plată la fața locului cu card de credit prin intermediul terminalului POS mobil, numerar) care vă convine cel mai bine. Dacă sunteți de acord cu conținutul comenzii, faceți clic pe butonul „Comanda” pentru a trimite comanda.
Prețuri
Prețurile noastre sunt prețurile de listă valabile la momentul comenzii, pe care le veți găsi lângă produse în magazinul online. Prețurile sunt prețuri brute, TVA-ul este inclus, însă aceste prețuri nu includ costurile de livrare. Costurile de expediere sunt incluse în procesul de checkout înainte de finalizarea comenzii și, de asemenea, în Termenii și condițiile de cumpărare. Pentru utilizatorii finali 40.000 Ft, nu există costuri de livrare pentru comenzile cu o adresă de livrare din Ungaria.
Dacă un articol din magazinul nostru online are un preț evident incorect afișat lângă acesta, de ex. dacă prețul este diferit de prețul obișnuit sau dacă un preț de „0 Ft” este afișat lângă bunuri din cauza unei erori de sistem, vânzătorul nu este obligat să livreze bunurile la prețul afișat incorect, dar poate oferi Cumpărătorului livrarea bunurilor la prețul normal.
Dacă există o eroare sau o omisiune în produsele sau prețurile de pe magazinul online, ne rezervăm dreptul de a o corecta. Într-un astfel de caz, vom informa Cumpărătorul cu privire la noile detalii de îndată ce eroarea este detectată sau modificată. Cumpărătorul poate apoi confirma încă o dată comanda sau oricare dintre părți se poate retrage din contract.
Procesarea comenzilor
Comenzile vor fi procesate în termen de 1 zi lucrătoare.
Cum să verificați și să corectați erorile de introducere a datelor
Puteți corecta erorile de introducere a datelor înainte de a apăsa butonul „Comandă”. Revenind la pagina Coșului de cumpărături, veți găsi produsele pe care le-ați adăugat în coșul de cumpărături, precum și valoarea totală a facturii și costurile de expediere. Aici puteți verifica corectitudinea comenzii dvs., în special prețurile și cantitățile, pe care le puteți modifica sau corecta după caz. Puteți configura și modifica livrarea, detaliile de facturare, metodele de plată și de ridicare pe pagina Casierie. Facturile emise pot fi corectate numai de la data emiterii până la sfârșitul lunii următoare, după care nu este posibilă modificarea datelor de facturare (de exemplu, o factură emisă în luna mai poate fi corectată până la 30 iunie).
Confirmarea comenzii
Toate comenzile vor fi confirmate prin e-mail. Aceasta înseamnă că, după plasarea comenzii, veți primi un e-mail automat de confirmare a primirii comenzii și (ulterior) un e-mail cu data de livrare preconizată. Dacă trebuie să ne contactați telefonic, vă rugăm să apelați serviciul clienți sau oricare dintre numerele de telefon din e-mail.
Condiții de plată
În magazinul nostru, puteți plăti prin transfer bancar, card de credit (de asemenea, online!), în persoană sau prin plata la livrare. În acest din urmă caz, întregul preț de achiziție, inclusiv costurile de livrare, trebuie plătit persoanei care efectuează livrarea la primirea transportului, în numerar sau prin card de credit (dacă este cazul).
Mai multe detalii: keverocsor.hu/fizetesimodok
3. Informații despre îndeplinirea comenzii, taxe de livrare, metode de plată
Delivery
Livrările sunt efectuate prin MPL, curier GLS sau FoxPost Parcel Service. Dacă o comandă este primită până la ora 12.00 într-o zi lucrătoare și toate produsele sunt în stoc, cu excepția comenzilor cu plată anticipată la bancă, GLS va livra a doua zi. În cazul în care acest lucru nu este posibil în timpul anumitor perioade promoționale, acest lucru va fi indicat pe pagina de checkout. Puteți aranja ora livrării utilizând codurile din e-mailul de confirmare trimis de GLS pe site-ul parcel.eu.
Metode de livrare: MPL, GLS Courier, GLS Parcel Points, FoxPost Parcel Terminal, Livrare personală
Termen de livrare: 24-48 de ore pentru produsele noastre în stoc atunci când alegeți GLS, 7-10 zile pentru toate celelalte metode de livrare, cu excepția articolelor portabile și a mașinilor mici care nu sunt în stoc!Termen de livrare: 24-48 de ore pentru produsele noastre în stoc atunci când alegeți GLS, în medie 1-4 săptămâni pentru toate celelalte metode de livrare!
Pentru comenzi cu o valoare brută de 40.000 Ft în toată Ungaria, livrarea este gratuită!
(pentru țările UE, dați click aici:)
-
În persoană, ramburs (plata la livrare)
-
Transfer bancar (plată în avans)
-
Payment by bank card: în magazinul nostru online, la curier, la punctul de colectare
-
PayPal
Anularea unei comenzi
Conform Legii CVIII din 2001, atunci când este plasată o comandă, software-ul magazinului online al vânzătorului notifică imediat clientul cu privire la faptul că comanda a fost plasată. Această notificare nu constituie un contract între vânzător și cumpărător! Ea indică doar cumpărătorului că cererea sa de comandă a fost înregistrată de sistemul nostru și transmisă membrului relevant al personalului vânzătorului. În cazul în care cumpărătorul nu a primit această notificare în termen de 48 de ore, obligațiile de ofertare ale cumpărătorului vor fi reziliate.
Vânzătorul va oferi cumpărătorului posibilitatea de a-și retrage electronic comanda până când aceasta a fost onorată. Odată ce comanda a început să fie onorată, cumpărătorul va fi informat prin e-mail și/sau telefonic cu privire la momentul estimat al onorării și la faptul că onorarea a început, după care cumpărătorul poate fi informat numai personal sau prin e-mail la adresa „Contact”, este posibilă anularea comenzii. Modificarea ulterioară a comenzii se poate face numai în scris prin e-mail.
Supraplată (Overpayment)
În cazul în care Cumpărătorul plătește Vânzătorului mai mult decât valoarea bunurilor comandate (chiar și prin mai multe metode de plată), Vânzătorul va returna valoarea plății excedentare rezultate la numărul de cont furnizat de Cumpărător, dar Vânzătorul are dreptul de a percepe o taxă administrativă de 2.000 HUF pentru orice costuri suportate. Dacă Cumpărătorul nu dorește să facă acest lucru, el poate răscumpăra valoarea plății în plus fără deduceri.
4. și reclamații
Returnarea produsului
Dacă vă exercitați dreptul de retragere în termen de 28 de zile, vă vom returna produsul în starea și ambalajul original, în cantitatea și calitatea inițială și în starea sa inițială. În cazul în care produsul (produsele) a (au) fost comandat(e) special la cererea clientului și clientul a inspectat produsul înainte de a-l comanda, dreptul de retragere nu poate fi exercitat!
Atenție! Dreptul de retragere nu vă dă dreptul de a utiliza gratuit produsul timp de 28 de zile, ci dreptul de a-l încerca. Dacă produsul își pierde valoarea din cauza utilizării, cumpărătorul va fi răspunzător!
Puteți răscumpăra prețul de achiziție al produsului în termen de 90 de zile de la cumpărare, nedeschis și intact.
Drept de retragere
Cumpărătorul se poate retrage din contract (fără a oferi niciun motiv) în termen de 28 de zile lucrătoare. Clientul își poate exercita dreptul de retragere din ziua în care primește bunurile. Vânzătorul trebuie să ramburseze suma plătită de client fără întârziere și cel târziu în termen de 14 zile de la retragere. Costul returnării bunurilor va fi suportat de către cumpărător.
.
Dreptul de retragere în magazinul nostru online nu este disponibil doar persoanelor fizice,
dar și pentru companii!
Clientul suportă costurile de returnare a bunurilor ca urmare a exercitării dreptului de retragere. Clientul nu trebuie să plătească niciun cost suplimentar. Cu toate acestea, vânzătorul poate solicita despăgubiri pentru daunele rezultate din utilizarea incorectă a bunurilor. În cazul în care bunurile returnate în temeiul dreptului de retragere nu sunt într-o stare perfectă, vandabilă, clientul este răspunzător pentru daune dacă deteriorarea, distrugerea sau altă imposibilitate de a returna bunurile a fost cauzată de conduita intenționată sau neglijența clientului.
Exemplu de declarație de retragere
(completați și trimiteți numai dacă doriți să vă retrageți din contract
prin e-mail, poștă)
Destinatarul. Subsemnatul, .............., declar că îmi exercit dreptul de retragere în ceea ce privește contractul de achiziționare a următorului (următoarelor) produs(e) sau de furnizare a următorului (următoarelor) serviciu(uri):
Data achiziției/acceptării:
Numele cumpărătorului:
Adresa cumpărătorului:
Semnătura cumpărătorului: (numai în cazul unei declarații pe hârtie)
Data:
Dacă se constată că produsul este deteriorat în timpul deschiderii în prezența persoanei care l-a livrat (curier poștal, curier), iar deteriorarea s-a produs înainte de primirea mărfii, vom asigura returnarea produsului și anularea imediată a vânzării. Deteriorarea de orice fel, lipsa conținutului trebuie să fie incluse în raportul de fapte dintre destinatar și destinatar în momentul livrării transportului!
Vânzătorul are o obligație de garanție pentru produsele sale conform Codului Civil și Decretului Guvernamental 151/2003 (IX. 22.), ceea ce înseamnă că în perioada de garanție, Vânzătorul este scutit de răspundere numai dacă dovedește că defectul se datorează faptului că produsul nu a fost utilizat conform destinației.
Perioada de garanție începe la data livrării efective, adică la data livrării produsului către client sau, dacă instalarea este efectuată de către prestatorul de servicii sau agentul acestuia, la data instalării. Bunurile de consum durabile sunt produsele enumerate în anexa la Decretul Guvernului 151/2003 (IX.22) privind garanția obligatorie pentru anumite bunuri de consum durabile, pentru care legea prevede o perioadă de garanție obligatorie de un an. Domeniul de aplicare (vizat) al regulamentului se aplică numai produselor vândute în temeiul unui nou contract de consum încheiat în Ungaria și enumerate în anexa la regulament.
Perioada de garanție începe la 21.01.2021:
- 1 an pentru un preț de vânzare de 10 000 HUF dar care nu depășește 100 000 HUF,
- pentru un preț de vânzare care depășește 100 000 HUF, dar nu depășește 250 000 HUF, 2 ani,
- 3 ani pentru vânzări care depășesc 250 000 HUF.
Garanția nu acoperă defectele cauzate de instalarea incorectă, utilizarea necorespunzătoare, falsificarea, manipularea necorespunzătoare, utilizarea de accesorii necorespunzătoare, accesorii, media sau software, depozitarea necorespunzătoare, deteriorarea fizică sau alte cauze externe, cum ar fi murdăria, fluidele, supratensiunile etc.au apărut. .
Avertisment! Nerespectarea instrucțiunilor obligatorii de întreținere din manualul în limba maghiară al produsului achiziționat va anula garanția.
Dacă Cumpărătorul solicită o înlocuire din cauza unei defecțiuni a produsului în termen de trei zile lucrătoare de la cumpărare (instalare), Vânzătorul va înlocui produsul, cu condiția ca defecțiunea să împiedice utilizarea produsului conform destinației.
Reparația sau înlocuirea trebuie efectuată într-un termen rezonabil, având în vedere caracteristicile produsului și utilizarea pe care cumpărătorul se așteaptă să o facă, fără a aduce atingere intereselor cumpărătorului. Vânzătorul se va strădui să efectueze reparația sau înlocuirea în termen de maximum cincisprezece zile.
Reparația poate implica doar instalarea unei piese noi în produs.
Nicio anulare pentru neconformitate.
Reparația sau înlocuirea trebuie efectuată într-o perioadă de timp rezonabilă, ținând seama de caracteristicile produsului și de utilizarea prevăzută a produsului pentru care titularul dreptului are dreptul și fără a aduce atingere intereselor titularului dreptului.
Perioada de garanție nu include partea din perioada de reparație în timpul căreia cumpărătorul nu poate utiliza bunurile conform destinației. În cazul înlocuirii (reparării) produsului sau a unei părți a produsului, perioada de garanție începe din nou pentru produsul (partea de produs) înlocuit (reparat) și pentru defectul care rezultă din reparație.
Costurile de executare a obligației de garanție vor fi suportate de vânzător.
Vânzătorul este eliberat de obligația sa de garanție numai dacă dovedește că cauza defectului a apărut după executare.
Acumpărătorul nu are, cu toate acestea, dreptul de a invoca o cerere de garanție și o cerere de garanție sau o cerere de garanție a produsului și o cerere de garanție pentru același defect în același timp și în paralel.
Garanta furnizorului
Cumpărătorul poate înainta o cerere de garanție împotriva vânzătorului în cazul unei prestații defectuoase din partea vânzătorului. Cumpărătorul poate solicita o garanție în timpul perioadei de prescripție de 2 ani de la data primirii pentru defecte ale bunurilor care existau la momentul livrării.
Cumpărătorul poate, la alegerea sa, să solicite repararea sau înlocuirea, cu excepția cazului în care remediul ales de Cumpărător este imposibil sau ar implica costuri suplimentare disproporționate pentru Vânzător în comparație cu remediul ales de Cumpărător.
Cumpărătorul trebuie să notifice vânzătorul cu privire la defect imediat după descoperirea acestuia, dar nu mai târziu de două luni de la descoperirea defectului. Cumpărătorul poate înainta o cerere de garanție direct împotriva vânzătorului.
În termen de șase luni de la data executării contractului, Cumpărătorul își poate revendica garanția pentru un produs de înlocuire numai cu condiția să dovedească faptul că a achiziționat produsul de la Vânzător (prin prezentarea unei facturi sau a unei copii a facturii).
Vânzătorul va fi scutit de garanție numai dacă dovedește că defectul produsului se datorează
-
a fost cauzat după livrarea către Cumpărător.
-
cauza defectului este imputabilă Cumpărătorului,
După șase luni de la data executării, cumpărătorul este totuși obligat să dovedească faptul că defectul pe care l-a descoperit exista la momentul executării.
Garanția produsului
În cazul unui defect al produsului, cumpărătorul poate, la alegerea sa, fie să solicite dreptul la o garanție suplimentară, fie la o garanție a produsului.
Cu toate acestea, în cazul în care cererea de garanție a produsului este acceptată, clientul poate înainta o cerere de garanție împotriva producătorului pentru produsul înlocuit sau pentru partea reparată.
Ca o cerere de garanție a produsului, Clientul poate solicita doar repararea sau înlocuirea produsului defect. În cazul unei cereri de garanție a produsului, Clientul trebuie să dovedească defectul produsului.
Un produs este considerat defect dacă nu îndeplinește cerințele de calitate în vigoare la momentul introducerii sale pe piață sau dacă nu are caracteristicile descrise de producător.
Cumpărătorul poate depune o cerere de garanție a produsului în termen de doi ani de la data la care produsul a fost introdus pe piață de către producător. Cumpărătorul este obligat să notifice distribuitorul cu privire la defect fără întârziere după descoperirea defectului. Un defect notificat în termen de două luni de la descoperirea sa se consideră a fi fost notificat fără întârziere. Consumatorul va fi răspunzător pentru orice prejudiciu rezultat din întârzierea notificării.
Consumatorul își poate exercita dreptul de a solicita despăgubiri în temeiul unei garanții de produs împotriva producătorului sau distribuitorului produsului.
(În sensul Codului civil, producătorul sau distribuitorul produsului este considerat producător.)
Producătorul sau distribuitorul este exonerat de răspunderea sa pentru produs numai dacă poate dovedi că: ,nu a fabricat sau nu a pus în circulație produsul în cadrul activității sale comerciale, sau
defectul nu era detectabil conform stadiului științei și tehnologiei la momentul introducerii produsului pe piață, sau defectul produsului rezultă din aplicarea unei dispoziții legale sau de reglementare. Producătorul sau distribuitorul trebuie să dovedească un singur motiv de scutire.
Cum să depuneți o cerere pentru o garanție sau o garanție
Anunț special
Cumpărătorul poate depune personal o cerere de garanție sau garanție la vânzător. În acest caz, Furnizorul de servicii (Vânzătorul) va lua act de reclamație, în care va consemna:
-
numele și adresa destinatarului,
-
denumirea produsului, prețul de achiziție,
-
data achiziției,
-
data raportării erorii, - descrierea erorii,
-
cererea pe care destinatarul dorește să o formuleze,
-
modul de soluționare a cererii.
Dacă modul de soluționare a contestației diferă de solicitarea cumpărătorului, motivele sunt consemnate în procesul-verbal. O copie a procesului-verbal se înmânează cumpărătorului.
Notificare în scris
Cumpărătorul poate notifica o cerere de garanție prin scrisoare sau prin poștă electronică către vânzător (info@keverocsor.hu).
Scrisoarea trebuie să includă apoi:
-
numele, adresa,
-
denumirea produsului, prețul de achiziție,
-
data achiziției,
-
a hiba bejelentésének időpontját,
-
descrierea erorii,
-
cererea pe care clientul dorește să o facă valabilă.
5.
Tratarea plângerilor și despăgubiri
Acumpărătorul poate depune reclamații ale consumatorilor cu privire la produs sau la activitățile vânzătorului la următoarele date de contact:
Adresa biroului de servicii pentru clienți: 1089 Budapesta, Orczy út 41.
Ordine de funcționare: Luni-Vineri: 9:00-15:00
Tel: 06-1-792-7332 (9:00-15:00, tarif standard)
Homepage:www.keverocsor.hu
Adresa de e-mail: info@keverocsor.hu
- Cartea clientului: Cartea clientului este disponibilă la punctul de acceptare al vânzătorului (serviciul clienți). Înscrierile scrise aici vor primi răspuns în scris din partea Vânzătorului în termen de 8 zile.
-
Consumatorul poate comunica întreprinderii, verbal sau în scris, o reclamație împotriva produsului sau a lucrătorilor care prestează serviciul.
Dacă Clientul nu este de acord cu tratarea reclamației sau dacă nu este posibilă investigarea imediată a reclamației, Vânzătorul va lua imediat act de reclamație și de poziția sa și va furniza o copie Clientului. Vânzătorul este obligat să furnizeze un număr unic de identificare (pe care îl va comunica și Cumpărătorului) pentru reclamația verbală comunicată telefonic, care va ajuta la urmărirea reclamației.Vânzătorul este obligat să examineze și să răspundă la reclamația scrisă în termen de 30 de zile de la primire.
Registrarea reclamației trebuie să includă următoarele:
-
numele și adresa clientului,
-
locul, ora și modul de depunere a plângerii,
-
o descriere detaliată a reclamației clientului, o listă de documente, înregistrări și alte dovezi,
-
o declarație a vânzătorului privind poziția consumatorului cu privire la reclamație, dacă este posibilă o investigație imediată a reclamației,
-
semnătura persoanei care a întocmit raportul și, cu excepția cazului unei reclamații verbale făcute prin telefon sau alt serviciu de comunicare electronică, semnătura consumatorului,
-
locul și ora întocmirii raportului,
-
în cazul unei plângeri verbale făcute prin telefon sau prin alt serviciu de comunicare electronică, numărul unic de identificare al plângerii.
Întreprinderea trebuie să păstreze înregistrarea plângerii și o copie a răspunsului timp de cinci ani și să le prezinte autorităților de supraveghere la cererea acestora. În cazul în care plângerea este respinsă, vânzătorul trebuie să informeze cumpărătorul în scris cu privire la autoritatea sau organismul de conciliere la care poate fi înaintată plângerea, în funcție de natura acesteia.
Informațiile trebuie să includă:
-
autoritatea competentă,
-
organismul de conciliere de la locul de reședință sau de ședere al cumpărătorului
-
locul de jurisdicție,
-
datele de contact prin telefon și internet,
-
asemenea adresei dvs. poștale.
-
-
Informațiile ar trebui să includă, de asemenea, dacă întreprinderea va utiliza procedura de conciliere pentru soluționarea litigiului de consum.
În cazul în care orice litigiu de consum dintre vânzător și cumpărător nu este soluționat în cadrul negocierilor, cumpărătorul are la dispoziție următoarele opțiuni de executare:
-
Plângere la autoritățile pentru protecția consumatorilor. În cazul în care consumatorul percepe o încălcare a drepturilor sale de consumator, acesta are dreptul de a depune o plângere la autoritatea pentru protecția consumatorilor din locul său de reședință. După examinarea reclamației, autoritatea va decide dacă să inițieze sau nu o procedură de protecție a consumatorilor. Autoritatea pentru protecția consumatorilor de prim nivel este biroul districtual competent pentru locul de reședință al consumatorului, a cărui listă poate fi găsită aici:http://jarasinfo.gov.hu/
-
Organisme de conciliere: Cumpărătorul poate iniția o procedură în fața organismului de conciliere competent pentru locul său de reședință sau de ședere sau se poate adresa organismului de conciliere atașat camerei profesionale competente pentru locul de stabilire al vânzătorului (județul Pest). În sensul normelor privind organismul de conciliere, un consumator este, de asemenea, o organizație civilă, o biserică, un condominiu, o asociație de locuințe, o microîntreprindere, o întreprindere mică și mijlocie în sensul unei legi separate, care cumpără, comandă, primește, utilizează, face uz de bunuri sau este destinatarul unor comunicări sau oferte comerciale referitoare la bunuri. Datele de contact ale comisiilor de conciliere competente pentru fiecare teritoriu, în funcție de locul de reședință (domiciliu) al cumpărătorului, sunt stabilite în anexa II.
-
Proceduri judiciare. Cumpărătorul are dreptul de a-și executa creanța rezultată din litigiul de consum în fața unei instanțe în cadrul unei proceduri civile în conformitate cu dispozițiile Legii V din 2013 privind Codul civil și ale Legii III din 1952 privind Codul de procedură civilă.
-
Platformă online de soluționare a litigiilor:În cazul unui litigiu transfrontalier de consum legat de un contract de vânzare online, clienții își pot soluționa electronic litigiile transfrontaliere legate de achizițiile online prin depunerea unei reclamații electronice prin intermediul platformei online disponibile la următorul link. Pe portal, cumpărătorul și vânzătorul împotriva căruia a fost depusă plângerea pot alege împreună organismul de soluționare a litigiilor căruia doresc să îi încredințeze soluționarea plângerii.
Platforma online de soluționare a litigiilor este disponibilă aici:https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU
În Ungaria, Consiliul de conciliere de la Budapesta (BBT) este abilitat să acționeze în litigiile transfrontaliere dintre consumatori și comercianți legate de vânzări online sau de contracte de servicii.
Dispoziții finale
Informațiile de pe site sunt furnizate cu bună credință, dar numai în scop informativ, iar Furnizorul de servicii nu își asumă nicio responsabilitate pentru acuratețea sau caracterul complet al informațiilor.
Totă oferta făcută de Vânzător este valabilă numai în limita stocului disponibil. Vânzătorul este liber să schimbe orice preț sau perioadă de timp. Modificarea va intra în vigoare de la data publicării pe magazinul online Keverocsor.hu.
Legea maghiară va prevala pentru aspectele care nu sunt reglementate în prezentele CGC și pentru interpretarea acestora, în special cu privire la
● Legea V din 2013 privind Codul civil („Codul civil”),
● Legea CVIII din 2001 privind anumite aspecte ale serviciilor societății informaționale (Elker. tv.),
● Decretul Guvernului nr. 45/2014 (II. 26.) privind normele detaliate ale contractelor dintre consumatori și întreprinderi,
● Decretul Guvernului 151/2003 (IX.22.) privind garanția obligatorie pentru anumite bunuri de consum durabile,
● Decretul guvernamental nr. 45/2014 (II.26.) privind normele detaliate ale contractelor dintre consumatori și întreprinderi, și
● Legea CLV din 1997 privind protecția consumatorilor
Proprietate intelectuală, drepturi de autor
Conținutul keverocsor.hu (text, imagini, program de reduceri și webdesign) este protejat prin drepturi de autor, adică conținutul său NU POATE FI COPIAT!
În mod implicit, conținutul poate fi copiat pe alte site-uri web numai cu acordul prealabil scris al proprietarului și cu menționarea sursei. Atribuirea trebuie să trimită la site-ul original sub forma unui link pe care se poate face clic
Budapesta, 1 aprilie 2025
Anexe
Anexa I
Contacte pentru fiecare dintre organismele regionale de conciliere:
- +36-36-36-957-1574
Comisia județeană de conciliere Baranya Comisia de conciliere a județului Bács-Kiskun Comisia județeană de conciliere Békés Comisia județeană de conciliere Borsod-Abaúj-Zemplén Comisia de conciliere din Budapesta Comisia județeană de conciliere Csongrád Comisia județeană de conciliere Feejér Comisia județeană de conciliere Győr-Moson-Sopron Comisia județeană de conciliere Hajdú-Bihar Comisia județeană de conciliere Heves |
Comisia județeană de conciliere Jász-Nagykun-Szolnok Comisia județeană de conciliere Comárom-Esztergom Comisia județeană de conciliere Nógrád Comisia județeană de conciliere Pest Comisia județeană de conciliere Somogy Comisia județeană de conciliere Szabolcs-Szatmár-Bereg Comisia județeană de conciliere Tolna Comisia județeană de conciliere Vas Comisia județeană de conciliere Veszprém Comisia de conciliere a județului Zala |
Annex II
Anunț privind gestionarea datelor
Numărul nostru de înregistrare pentru gestionarea datelor: NAIH-63924/2013
Datele furnizorului:
Numele companiei: Fair-Trade Dental Kft.
Tel: 06-1-792-7332 (9:00-15:00)
Adresa de e-mail: info@keverocsor.hu
Sediul central. Numărul de înregistrare al societății: 01-09-344508, Numărul de înregistrare fiscală: 24335296-2-42
Numele furnizorului de găzduire: ShopRenter.hu Kft.
Adresa furnizorului de găzduire: 4028 Debrecen, Kassai út 129. Adresa de e-mail a furnizorului de găzduire: info@shoprenter.hu
Site-ul web al furnizorului de găzduire: www.shoprenter.hu
Declarație de confidențialitate
Datele pe care le furnizați vor fi stocate de Fair-Trade Dental Ltd. cu unicul scop de a vă îndeplini comanda, dovada ulterioară a condițiilor de comandă și de a vă trimite buletine informative. Datele dvs. nu vor fi transmise terților, cu excepția cazului în care aceștia acționează în calitate de subcontractanți pentru executarea contractului, de exemplu servicii de curierat, care nu au dreptul de a utiliza, stoca sau transmite datele primite de la Fair-Trade Dental Kft. terților sub nicio formă. Atunci când prelucrăm datele dumneavoastră, vom acționa în conformitate cu Legea LXIII din 1992 privind protecția datelor cu caracter personal și divulgarea datelor de interes public.
Proprietatea informațiilor
Noi declarăm că Fair-Trade Dental Ltd. este proprietarul informațiilor afișate pe site-ul nostru. Conținutul și designul www.keverocsor.hu paginilor sunt protejate de legislația internațională și maghiară. De asemenea, este interzisă vânzarea, modificarea în orice formă sau republicarea oricăror informații sau articole de la noi. Ne rezervăm toate drepturile ulterioare în legătură cu materialele publicate și le vom aplica, dacă este necesar, chiar și în instanță. Orice persoană care se înregistrează pe magazinul nostru online se consideră că a acceptat și a fost de acord cu politica noastră de confidențialitate.
Acest site utilizează analiza web Google Analytics și Google Adwords Remarketing furnizate de Google, Inc. Google Analytics utilizează „cookie-uri” pentru a ajuta site-ul web să analizeze modul în care utilizatorii utilizează site-ul web, iar furnizorii de servicii terță parte, inclusiv Google, pentru a difuza anunțuri către utilizatori pe site-uri web pe baza vizitelor anterioare ale acestora pe site. Pentru a renunța la utilizarea cookie-urilor de către Google, vă rugăm să vizitați secțiunea Google Preferințe de publicitate din dvs.