A webhely a cookie-k segítségével nyújtja a szolgáltatásokat, szabja személyre a hirdetéseket. A webhely használatával elfogadja a cookie-k használatát
Hungarian
English
German
French
Romanian
Termék csoportok

Garanția extinsă

Garanție extinsă în magazinul nostru web

Din ianuarie 2014

Am dublat Garanția de răscumpărare:

Oferim o garanție de returnare a banilor de 100% pentru 28 de zile în loc de 14. Puteți cumpăra fără riscuri

În cazul produselor nedeschise, în termen de 4 săptămâni de la cumpărare, Stirrer vă va rambursa prețul produsului contra facturii sau chitanței originale.

Oferim o rambursare pentru bunuri nedeschise după 4 săptămâni, pentru o perioadă de 90 de zile.

Costul de returnare a produsului este responsabilitatea cumpărătorului.


Condiții de garanție

GARANȚĂ UNGARĂ TOTALĂ pentru produsul achiziționat.

Produsele noastre sunt vândute în conformitate cu normele de garanție în vigoare în Ungaria!

Prin urmare, garanția pentru produsele pe care le comercializăm este asigurată de importatorii maghiari ai producătorilor. Astfel, vă puteți bucura de siguranța unui fond de servicii și suport pentru produse. Numai acest tip de garanție asigură faptul că dispozitivul dvs. va fi reparat profesional în cel mai scurt timp posibil, sau îl putem înlocui dacă tehnicianul de service decide să facă acest lucru!

În conformitate cu legislația relevantă, o garanție de minim 12 luni este obligatorie pentru toate produsele noi pe care le vindem. O perioadă de garanție mai lungă va fi indicată separat pentru produsele respective! Perioada de garanție începe la data facturii și a biletului de garanție.

În conformitate cu reglementările privind protecția consumatorilor, producătorul este obligat să înlocuiască produsul defect în cazul unei defecțiuni a produsului detectată în termen de 72 de ore.

Cererile de garanție pot fi făcute prin prezentarea următoarelor documente:

  • Împachetarea completă din fabrică a produsului cu toate accesoriile din fabrică

  • Copie a chitanței sau a facturii

  • Certificatul de garanție emis de compania noastră

  • GARA DE GARANȚIE JEGY

Nu putem accepta nicio cerere de garanție în cazul absenței parțiale sau totale a acestor elemente!
Dispozitivele aduse la compania noastră cu o problemă de garanție vor fi transmise furnizorului relevant care oferă companiei noastre un suport de garanție, care va organiza repararea acestora cât mai curând posibil, în conformitate cu legislația relevantă. Termenul pentru reparațiile și inspecțiile în garanție este de obicei de 1-2 săptămâni, dar furnizorii noștri de servicii își rezervă dreptul de a prelungi această perioadă în cazuri justificate.

Înlocuirea în 72 de ore se aplică numai produselor care s-au defectat în timpul utilizării normale . Pentru a evita înlocuirea produselor care s-au defectat din cauza utilizării necorespunzătoare (de exemplu, rupte din cauza unei căzături, ude, călcate etc.), producătorii și distribuitorii vor accepta înlocuirea în 72 de ore numai pe baza unei opinii oficiale a unui expert în service. În consecință, următorii pași trebuie urmați în cazul defectării produsului în termen de 72 de ore:

Defecțiunea detectată trebuie raportată la numărul de telefon al distribuitorului (vânzătorului), producătorului/importatorului sau departamentului central de service (pentru mai multe informații, consultați scrisoarea de garanție anexată produsului). Dacă investigația departamentului de service arată că raportarea este justificată, producătorul se va angaja să înlocuiască imediat produsul.

În cazul în care este clar că defecțiunea s-a produs în termen de 72 de ore ca urmare a utilizării normale, vom furniza, desigur, o înlocuire imediată.

În cazul în care nu este clar că produsul a fost utilizat conform destinației sale, magazinul nostru online va înlocui produsul defect în termen de 72 de ore numai dacă a primit avizul de specialitate al unui centru de service oficial.

În cazul unei defecțiuni a produsului, trebuie respectate informațiile de pe cardul de garanție inclus în ambalaj sau care v-a fost înmânat odată cu factura.

Coletele trimise prin poștă nu vor fi acceptate de magazinul nostru online și vor fi returnate expeditorului în toate cazurile!

Costul returnării bunurilor în garanție este întotdeauna suportat de către client. Desigur, dacă după returnare se dovedește că există un defect material sau o problemă care intră sub incidența condițiilor de garanție, magazinul online va rambursa costurile de expediere. În cazul în care examinarea produsului, considerat a fi defect, arată că produsul nu este defect, vânzătorul are dreptul de a percepe o taxă de serviciu și o taxă de livrare la returnare.

Nu suntem în măsură să rambursăm costurile de livrare în cazul problemelor reparate de o terță parte sau care rezultă dintr-o manipulare necorespunzătoare, ajustare sau probleme care nu sunt acoperite de garanție.

Dacă perioada de garanție nu este indicată pentru un produs, vă rugăm să contactați serviciul clienți pentru a vă informa cu privire la perioada de garanție.

Produsele noastre de înlocuire cu garanție:

  • Handbags

  • Depuratoare

  • Mașini de împachetat folii

  • Lămpi de fotopolimerizare cu led

  • Sabloane intraorale

  • Curățători cu ultrasunete

  • Distilatoare

  • Mixere de amalgam sau capsule

  • Localizatoare de apex

  • Sonde electromice pentru pulpă

  • Loupes

  • Rotori (doar 3 luni pentru acestea! Pentru că din păcate unii oameni folosesc aceeași turbină zi și noapte fără lubrifiere)